[email protected]
+48 574 304 204
Darmowa wysyłka od 200zł
30 dni na darmowy zwrot
StyloveGifts - Koszulki z nadrukiem | Personalizowane prezenty
Projektuj Kupuj O nas Blog

Produkty

Brak wyników

Tagi

Brak wyników

Kategorie

Brak wyników

Najczęściej zadawane pytania - Stylovegifts.pl

1.Zapytania związane z zamówieniem

  1. Zwrot i reklamacja

Jak mogę zwrócić zamówienie?

Jeśli zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań, masz 14 dni na odesłanie nam dowolnych produktów.

Dokonaj zwrotu – 

Jak utworzyć zwrot:

Jeśli zamówienie nie spełnia twoich oczekiwań możesz je zwrócić w terminie 14 dni od dnia zakończenia dostawy, tylko i wyłącznie wtedy, kiedy nie ma zastosowania jeden z poniższych punktów Art. 38. Ustawy o prawach konsumenta:

      Wyłączenie prawa do odstąpienia

Nie możesz odstąpić od umowy, jeśli sprzedający wyprodukował ten produkt na Twoje indywidualne zamówienie – zgodnie z otrzymanymi od Ciebie wytycznymi, np.: koszulka z Twoim nadrukiem, pióro z grawerem (patrz Art.38, punkt c i e ustawa o prawach konsumenta)

 c) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

e) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

 

 

ZWROT – 14 DNI 

Czas na odstąpienie od umowy 14 dni (patrz Art.38, punkt c i e ustawy o prawach konsumenta).

Nie przyjmujmy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)

  • Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
  • Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
  • Kupujesz produkt w zestawie? – jeżeli zwrócisz część zestawu, stracisz prawo do zniżki. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o różnicę pomiędzy ceną produktu w zestawie, a ceną produktu bez zestawu.

Reklamacja

Przykro nam słyszeć, że dostarczony artykuł jest wadliwy lub uszkodzony. Prosimy o poinformowanie nas o tym poprzez kliknięcie na “Formularz reklamacyjny / odstąpienia od umowy”.
 

  

 

Następnie proszę wypełnij formularz ze wszystkimi wymaganymi informacjami, abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację. O kolejnych krokach poinformujemy Cię drogą mailową.

Ważne: Przycisk “Formularz reklamacyjny / odstąpienia od umowy” należy używać wyłącznie w celu zgłaszania uszkodzonych lub wadliwych produktów. W przypadku innych pytań, prosimy o skorzystanie z jednego z poniższych kanałów kontaktowych.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub pozostałe informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Poprawnie złożoną reklamację rozpatrujemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Zwrotu środków należy spodziewać się po 3-7 dniach roboczych od dnia zlecenia jego wykonania na konto

Jesteś nadal zainteresowany/-a produktem? Po prostu zamów go ponownie. Bezpośredni link do produktu znajdziesz w sekcji "Zamówienia" na Twoim koncie klienta. Jeśli produkt jest już wyprzedany, nie przejmuj się - kliknij przycisk 'Powiadom mnie', który znajdziesz na stronie produktu, a my poinformujemy Cię, gdy produkt będzie ponownie dostępny.

Zwrot należności

Pełne rozpatrzenie zwrotu może potrwać do 14 dni.

Od momentu otrzymania przesyłki przez naszego partnera logistycznego do momentu rozpatrzenia zwrotu w naszym magazynie upływa maksymalnie 14 dni. Transfer należności może potrwać do 5 dni roboczych. Otrzymasz od nas wówczas potwierdzenie mailowe.

Czy mój zwrot dotarł już do magazynu?

Nie mamy informacji o zwrotach z Twoich 3 ostatnich zamówień. Jeżeli zwrot dotyczy starszego zamówienia, proszę sprawdź aktualizacje na swoim koncie użytkownika.

Należność zwracana jest zgodnie z formą metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.

  • Płatność PayU – kwota zostanie przelana za pośrednictwem usługi PayU

Upewnij się, że wpisujesz prawidłowe dane do zwrotu.

Po zarejestrowaniu przesyłki jako zwróconej, odpowiednia kwota zostanie automatycznie wysłana na wskazane dane bankowe.

Czy mój zwrot dotarł już do magazynu?

Proces zwrotu należności rozpoczyna się w chwili, gdy Twoja przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu. Od tego momentu zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni. Otrzymasz od nas wówczas potwierdzenie mailowe.

Nie mamy informacji o zwrotach z Twoich 3 ostatnich zamówień. Jeżeli zwrot dotyczy starszego zamówienia, proszę sprawdź aktualizacje na swoim koncie użytkownika.

Wymiana

W StyLoveGifts wymiana towarów jest niemożliwa - byłoby to zbyt skomplikowane zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów.

Zamówiony produkt spełnia Twoje oczekiwania, nie zgadza się tylko rozmiar lub kolor?

Skorzystaj z opcji zwrotu artykułu (masz na to 14 dni). Jeśli chcesz na przykład produkt w innym rozmiarze, stylu lub kolorze, po prostu zwróć oryginalne zamówienie, aby uzyskać pełny zwrot należności i zamów nowe artykuły.

Jeżeli chcesz ponownie zamówić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, jednak cena w StyLoveGifts jest teraz wyższa, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Dostarczono mi nieprawidłowy artykuł

Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę.

Prosimy o odesłanie do nas błędnie otrzymanego produktu zaznaczając powód zwrotu jako dostawa niewłaściwego artykułu. Jak tylko nasz magazyn zaksięguje przesyłkę zwrotną, wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz zwrócimy należność.

Aby otrzymać prawidłowy produkt, prosimy o złożenie nowego zamówienia.

Przepraszamy za niedogodności.

  1. Wysyłka i dostawa
  1. Czas dostarczenia przesyłki

O przewidywanym czasie dostawy Twojego zamówienia poinformujemy Cię przy kroku ''Przejdź do kasy'' oraz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia - czas ten może się różnić w zależności od wybranych artykułów i metody wysyłki. Bardziej dokładną szacunkową datę dostawy można znaleźć w potwierdzeniu wysyłki, które otrzymasz na Twój adres e-mail, kiedy zamówienie będzie już w drodze.

Nie wiesz, gdzie znajduje się Twoja paczka?

Twoja przesyłka może zostać również doręczona przez innego przewoźnika jako druga próba dostawy po nieudanej próbie doręczenia. Pamiętaj, że może się to zdarzyć bez powiadomienia i skorzystaj z dostępnej usługi śledzenia, aby zlokalizować przesyłkę.

Jeśli status Twojej dostawy nie zmienił się od 5 dni roboczych, a firma kurierska nie kontaktowała się z Tobą, prosimy daj nam znać. W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, a w razie potrzeby, zlecić jej poszukiwanie.

Nasi partnerzy logistyczni

W ramach dostawy oraz zwrotów zamówień, współpracujemy z następującymi firmami kurierskimi:

  • InPost - dostawa przesyłek standardowych oraz zwroty zamówień

Dostawa standardowa jest zawsze bezpłatna przy minimalnej wartości zamówienia 200,00 PLN 

Koszt wysyłki zwrotnej uzależniony jest od wybranego przez kupującego przewoźnika i jest pokrywany przez Nadawcę.

Śledzenie przesyłki

Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej.

Po opuszczeniu magazynu uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

Dostawa do automatów Paczkomat® InPost oraz PaczkoPunktów InPost

Składając zamówienie możesz wybrać opcję dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost:

  • Do automatów Paczkomat® InPost
  • Do PaczkoPunktu (punktu odbioru InPost) - powiadomienia dotyczące odbioru z PaczkoPunktu wysyłane są mailem/SMS/poprzez aplikację InPost

Jeśli nie chcesz czekać w domu na swoje zamówienie, możesz wybrać opcję dostawy do najbliższego urządzenia Paczkomat InPost lub PaczkoPunktu i odebrać przesyłkę w dogodnym momencie w ciągu 48 godzin. Ta usługa jest dla Ciebie oczywiście bezpłatna.

Czym są urządzenia Paczkomat® InPost?

To ponad 17 000 maszyn stanowiących system skrytek pocztowych, służących do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - wygodnie, po drodze, w dogodnym dla Ciebie czasie. Urządzenia Paczkomat zwykle zlokalizowane są w łatwo dostępnych miejscach: przy sklepach i stacjach benzynowych.

Jak działa dostawa do automatu Paczkomat InPost lub PaczkoPunktu?

1. Wybierz jedną z lokalizacji InPost

Punkt odbioru dostawy lub Paczkomat możesz wybrać w ostatnim kroku składania zamówienia. Jeżeli Twój adres domowy został wstępnie wybrany, jednym kliknięciem możesz edytować adres dostawy i wybrać lokalizację PaczkoPunktu/ urządzenia Paczkomat InPost.

2. W ostatnim kroku składania zamówienia dodaj numer telefonu

W ostatnim kroku składania zamówienia pojawi się prośba o podanie numeru telefonu. Przy zakupach w sklepie internetowym wybierz opcję dostawy do urządzenia Paczkomat/ PaczkoPunktu. Podaj swój numer telefonu i adres e-mail oraz wybierz Paczkomat/ PaczkoPunkt, który znajduje się w najbardziej dogodnej dla Ciebie lokalizacji.

3. Odbierz swoje zamówienie

Paczkomat InPost:

Opcja 1: Odbiór z aplikacją InPost Mobile

Kiedy przesyłka zostanie dostarczona do wybranego urządzenia Paczkomat otrzymasz powiadomienie w aplikacji. Gdy znajdziesz się przed automatem Paczkomat InPost, w aplikacji wybierz opcję „Otwórz skrytkę”. Nie musisz niczego potwierdzać na ekranie maszyny!

Skrytka otworzy się, a Ty możesz wyjąć przesyłkę. Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.

Opcja 2: Odbiór z kodem QR lub z kodem odbioru.

Po nadaniu paczki przez nadawcę, otrzymasz maila, SMS oraz powiadomienie w aplikacji. Kolejną wiadomość tymi samymi kanałami otrzymasz w chwili dostarczenia przesyłki do Twojego urządzenia Paczkomat. Będzie ono zawierało kod odbioru (6 cyfr) oraz kod QR. Zachowaj je, by móc odebrać paczkę.

Podczas odbioru wystarczy, że wybierzesz opcję Odbierz paczkę i przyłożysz otrzymany kod QR do czytnika. Paczkę możesz odebrać również podając na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr), wskazany w powiadomieniu.

PaczkoPunkt:

Aby odebrać paczkę w PaczkoPunkcie będzie Ci potrzebny numer telefonu oraz kod odbioru, który wcześniej zostanie wysłany na adres e-mail lub w aplikacji mobilnej InPost.

Na odbiór masz 48 godzin od momentu otrzymania powiadomienia. Jeśli nie masz czasu, poproś kogoś zaufanego, by zrobił to za Ciebie!

Szczegółowe informacje dotyczące usługi InPost znajdziesz tutaj. https://inpost.pl/

Jeżeli Twoje zamówienie zostanie wysłane na adres domowy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, istnieje możliwość późniejszego przekierowania do urządzenia Paczkomat InPost, PaczkoPunktu lub na inny adres na tej samej ulicy

 

Niedostarczona paczka

Jeśli firmie kurierskiej nie udało się dostarczyć paczki za pierwszym razem i została ona do nas zwrócona, nic się nie martw! Kiedy tylko otrzymamy paczkę zwrotną skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów nowej dostawy. Oczekuj na naszą wiadomość!

Nie wiesz, gdzie znajduje się Twoja paczka?

Jeśli status Twojej dostawy nie zmienił się od 5 dni roboczych, a firma kurierska nie kontaktowała się z Tobą, prosimy daj nam znać. W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, a w razie potrzeby, zlecić jej poszukiwanie.

Koszty wysyłki

Obecnie oferujemy trzy opcje dostawy w celu dostarczenia do Ciebie zamówienia.

Dostawa standardowa: BEZPŁATNA przy minimalnej wartości zamówienia 200,00 PLN 

  • Wysyłka Kurier InPost: 19,00 PLN
  • Paczkomaty: 14,00 PLN

Dostarczono mi nieprawidłowy artykuł

Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę.

Prosimy o odesłanie do nas błędnie otrzymanego produktu zaznaczając powód zwrotu jako dostawa niewłaściwego artykułu. Jak tylko nasz magazyn zaksięguje przesyłkę zwrotną, wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz zwrócimy należność.

Aby otrzymać prawidłowy produkt, prosimy o złożenie nowego zamówienia.

Przepraszamy za niedogodności.

Doręczona przesyłka jest uszkodzona

Bardzo nam przykro, że przesyłka dotarła uszkodzona - mamy jednak nadzieję, że z jej zawartością wszystko jest w porządku.

Jeśli potrzebujesz dokonać zwrotu, pamiętaj o uzupełnieniu protokołu szkody oraz formularza zwrotu.

Czy dostawa i zwrot coś kosztują?*

Dostawa:

Nasza standardowa dostawa jest BEZPŁATNA, o ile minimalna wartość zamówienia wyniesie 200,00 PLN. 

Zwroty:

Koszt wysyłki zwrotnej uzależniony jest od wybranego przez kupującego przewoźnika i jest pokrywany przez Nadawcę.

IV.Płatność PayU

 

W StyLoveGifts możesz zapłacić szybkim przelewem internetowym.

Przebieg płatności

Wybierając tę metodę płatności zostaniesz przekierowany do systemu PayU, w którym wskażesz swój bank. Następnie należy zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. Z reguły zaksięgowanie pieniędzy odbywa się w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu.

Ważne: Aby Twoje zamówienie mogło zostać pomyślnie złożone, po dokonaniu płatności nie wyłączaj okna przeglądarki - poczekaj, aż strona przekieruje Cię z powrotem.

Bezpieczne zakupy

System PayU posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej oraz wykorzystuje szyfrowanie SSL, zapewniające ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.

Twoja preferowana forma płatności jest niedostępna?

Bardzo nam przykro, ale w chwili finalizowania zamówienia nie wszystkie opcje płatności mogą zostać zaoferowane. Ich dostępność jest ustalana automatycznie przez system i dopasowana do każdego zamówienia indywidualnie. Manualna zmiana przez naszych konsultantów jest niemożliwa.

Jak mogę otrzymać kopię rachunku?

Jak mogę otrzymać kopię mojego rachunku?

Poniżej możesz pobrać rachunki za ostatnie zamówienia StyLoveGifts. Jeśli zamówienie zostało złożone niedawno, prosimy o poczekanie do momentu wysłania paczek, aż rachunki będą dostępne. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, nie pojawi się na poniższej liście.

Dlaczego wysłano mi przypomnienie o płatności?

  • Wysłaliśmy do Ciebie przypomnienie o płatności pomimo płatności lub zwrotu?
  • Jeśli zostało do Ciebie wysłane nieuzasadnione wezwanie do zapłaty, poinformuj nas wiadomością mailową.
  • Nie udało Ci się jeszcze przelać zaległej kwoty?
  • Nie ma sprawy - aby dokonać przelewu, użyj poniższych danych bankowych i numeru zamówienia jako tytułu przelewu. Nie musisz informować nas o dokonanym przelewie, ponieważ zostanie on przyporządkowany automatycznie.
  • Nasze dane bankowe do przelewu:
  • Mobile Fun Kamila Zaczek-Klimek & Jan Wydro
  • Trudna 13
  • 32-700 Bochnia
  • Nr konta: 14 1090 1838 0000 0001 5323 1776
  • Aby Twoja płatność mogła zostać szybko przypisana, jako tytułu przelewu zawsze używaj numeru zamówienia. Jeśli nie został on podany, daj nam 5 dni roboczych na sprawdzenie płatności. W tym czasie albo zarejestrujemy Twoją płatność, albo wykonamy przelew zwrotny.
  • Dlatego sprawdź również swoje konto i zobacz czy nie ma tam od nas płatności zwrotnej. W takim przypadku prosimy o ponowne przelanie kwoty zgodnie z przeznaczeniem.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Do złożenia zamówienia potrzebujesz:

  • - konto na stronie StyLoveGifts
  • - adres do rachunku i dostawy w Polsce
  • Kiedy już przejrzysz i zdecydujesz się na produkt(y), który(e) chcesz kupić, umieść je w koszyk. Kliknij na koszyk, aby przejść do kolejnego kroku.
  •  W swoim koszyku znajdziesz przegląd wszystkich dodanych przez Ciebie artykułów. Sprawdź swój wybór: koloru, rozmiaru, typu  i ilości. Pamiętaj, że dopiero po zrealizowaniu zamówienia produkty są dla Ciebie zarezerwowane.

Jeśli jesteś zadowolony ze swojego wyboru, kliknij na Przejdź do kasy, aby przejść do płatności i zakończyć zamówienie.

  • W kolejnym kroku, wybierz adres dostawy i preferowaną metodę płatności oraz wypełnij dodatkowe szczegóły w razie potrzeby. Na tym etapie masz możliwość sprawdzenia szczegółów zamówienia i dodania ewentualnego kodu rabatowego przed zatwierdzeniem.
  • Po zakończeniu procesu składania zamówienia zobaczysz potwierdzenie na ekranie, a wkrótce potem otrzymasz wiadomość e-mail z numerem zamówienia. Aby być na bieżąco ze statusem swojego zamówienia odwiedź zakładkę Zamówienia na swoim koncie klienta.

 

Powiadomimy Cię mailem, gdy tylko Twoja przesyłka opuści nasz magazyn. W tej wiadomości znajdziesz również link do śledzenia paczki.

Anulowanie zamówienia

 Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko i wyłącznie na wczesnym etapie realizacji zamówienia, tzn. w momencie w którym kompletujemy produkty przed wykonaniem wybranego przez klienta wzoru produktu, ponieważ każdy produkt wykonujemy na zamówienie klienta.

W tej sytuacji najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie pod numer telefonu podany w zakładce KONTAKT. Umożliwi to szybką reakcję w celu anulowania zamówienia przed jego realizacja.

Jeśli zamówienie uda się anulować, zwrot środków zostanie wykonany zgodnie z formą metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.

Pamiętaj! Jeśli do zamówienia wykorzystano kupon rabatowy, częściowa anulacja nie będzie możliwa.

Zmiana zamówienia

Zmiana zamówienia, tj. wymiana produktów w obrębie złożonego zamówienia jest niestety niemożliwa.

Z racji, że działamy bardzo szybko i już po złożeniu zamówienia zabieramy się za jego kompletowanie, wprowadzanie zmian po jego złożeniu lub w zamówieniu już istniejącym byłoby zbyt skomplikowane dla nas, jak i dla naszych klientów. Jeśli chcesz wymienić produkt na inny, albo wolisz inny kolor lub rozmiar, poczekaj na przesyłkę, zwróć ją i złóż zamówienie od nowa.

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości :

  • zmiany metody płatności
  • dodawanie produktów do zamówienia
  • wymiany koloru/rozmiaru/ modelu zamówionego produktu

Wyjątek stanowi sytuacja, w której zamówiony przez Ciebie produkt nie został jeszcze przygotowany do wysyłki. W takim wypadku możesz po prostu anulować niechciany produkt i złożyć zamówienie od nowa. 

Moje zamówienia

Jeśli założyłeś konto na naszej stronie internetowej, masz możliwość przeglądania bieżących i zrealizowanych zamówień w zakładce „Moje zamówienia”. Możesz tam sprawdzić na jakim etapie realizacji jest twoje zamówienie i dodatkowo zobaczyć jego szczegółowy opis i produkty jakie zostały kupione.

W tej sekcji również możesz śledzić swoją przesyłkę.

Rejestracja

Jak się zarejestrować?

1. W pasku znajdującym się w prawym górnym rogu strony należy kliknąć na szare pole "Jesteś nowym klientem? Przejdź dalej". Znajduje się tuż pod przyciskiem Zaloguj się.

2. Wypełnij  wszystkie pola oznaczone *(gwiazdką). W polu "Hasło" należy utworzyć swoje hasło. Aby hasło było bezpieczne, powinno składać się przynajmniej z 6 znaków, w tym znaków specjalnych, liczb oraz wielkich i małych liter. Zapamiętaj hasło oraz podany adres e-mail, ponieważ będą one potrzebne przy kolejnych logowaniach.

3. Potwierdź dane, klikając na przycisk Zarejestruj się, który przekieruje Cię do Twojego konta użytkownika. Tu możesz w każdej chwili sprawdzić, skorygować bądź uzupełnić swoje dane, np. dodać numer telefonu, bardzo przydatny przy sprawnych odbiorach bądź zwrotach zamówień.

Bezpieczeństwo zakupów i płatności

StyLoveGifts wykorzystuje szyfrowanie SSL. Dzięki niemu wszystkie dane osobowe, które do nas wysyłasz, są zaszyfrowane i chronione przed osobami trzecimi. Podstawowym i najważniejszym zabezpieczeniem jest jednak Twoje hasło. Nigdy nie podawaj go innym osobom oraz dbaj, by nie było zbyt oczywiste. Przestrzegamy obowiązujących wytycznych dotyczących ochrony danych osobowych oraz przepisów prawa. Podane przez Ciebie dane wykorzystywane są jedynie w celu złożenia zamówienia oraz stałego poprawiania naszych usług. Bez Twojego zezwolenia nie zostaną one nigdy przekazane osobom trzecim. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym regulaminie.

Moje konto

W zakładce Moje konto masz możliwość wglądu do swoich bieżących i zrealizowanych zamówień, jak również utworzenia bądź zmiany swoich danych. W tym punkcie menu możesz również zarządzać swoimi kartami upominkowymi oraz newsletterami. Na wszelkie pytania chętnie odpowiedzą pracownicy naszego Biura Obsługi Klienta.

Kliknij na zakładkę Moje konto i zaloguj się za pomocą swojego adresu e-mail oraz hasła.

Gdy znajdziesz się już w koncie użytkownika, po lewej stronie znajdziesz menu Moje konto, z którego możesz wybierać interesujące Cię sekcje.

Nie pamiętasz hasła?
Kliknij poniżej, aby zresetować hasło:

Zmień hasło


Podaj swój e-mail, jeśli mamy go w systemie, wyślemy Ci link do zmiany hasła.

Dostawa do automatów Paczkomat® InPost oraz PaczkoPunktów InPost

Składając zamówienie możesz teraz wybrać opcję dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost:

  • Do automatów Paczkomat® InPost
  • Do PaczkoPunktu (punktu odbioru InPost) - powiadomienia dotyczące odbioru z PaczkoPunktu wysyłane są mailem/SMS/poprzez aplikację InPost

Jeśli nie chcesz czekać w domu na swoje zamówienie, możesz wybrać opcję dostawy do najbliższego urządzenia Paczkomat InPost lub PaczkoPunktu i odebrać przesyłkę w dogodnym momencie w ciągu 48 godzin. Ta usługa jest dla Ciebie oczywiście bezpłatna.

Czym są urządzenia Paczkomat® InPost?

To ponad 17 000 maszyn stanowiących system skrytek pocztowych, służących do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - wygodnie, po drodze, w dogodnym dla Ciebie czasie. Urządzenia Paczkomat zwykle zlokalizowane są w łatwo dostępnych miejscach: przy sklepach i stacjach benzynowych.

Jak działa dostawa do automatu Paczkomat InPost lub PaczkoPunktu?

1. Wybierz jedną z lokalizacji InPost

Punkt odbioru dostawy lub Paczkomat możesz wybrać w ostatnim kroku składania zamówienia. Jeżeli Twój adres domowy został wstępnie wybrany, jednym kliknięciem możesz edytować adres dostawy i wybrać lokalizację PaczkoPunktu/ urządzenia Paczkomat InPost.

2. W ostatnim kroku składania zamówienia dodaj numer telefonu

W ostatnim kroku składania zamówienia pojawi się prośba o podanie numeru telefonu. Przy zakupach w sklepie internetowym wybierz opcję dostawy do urządzenia Paczkomat/ PaczkoPunktu. Podaj swój numer telefonu i adres e-mail oraz wybierz Paczkomat/ PaczkoPunkt, który znajduje się w najbardziej dogodnej dla Ciebie lokalizacji.

3. Odbierz swoje zamówienie

Paczkomat InPost:

Opcja 1: Odbiór z aplikacją InPost Mobile

Kiedy przesyłka zostanie dostarczona do wybranego urządzenia Paczkomat otrzymasz powiadomienie w aplikacji. Gdy znajdziesz się przed automatem Paczkomat InPost, w aplikacji wybierz opcję „Otwórz skrytkę”. Nie musisz niczego potwierdzać na ekranie maszyny!

Skrytka otworzy się, a Ty możesz wyjąć przesyłkę. Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.

Opcja 2: Odbiór z kodem QR lub z kodem odbioru.

Po nadaniu paczki przez nadawcę, otrzymasz maila, SMS oraz powiadomienie w aplikacji. Kolejną wiadomość tymi samymi kanałami otrzymasz w chwili dostarczenia przesyłki do Twojego urządzenia Paczkomat. Będzie ono zawierało kod odbioru (6 cyfr) oraz kod QR. Zachowaj je, by móc odebrać paczkę.

Podczas odbioru wystarczy, że wybierzesz opcję Odbierz paczkę i przyłożysz otrzymany kod QR do czytnika. Paczkę możesz odebrać również podając na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr), wskazany w powiadomieniu.

PaczkoPunkt:

Aby odebrać paczkę w PaczkoPunkcie będzie Ci potrzebny numer telefonu oraz kod odbioru, który wcześniej zostanie wysłany na adres e-mail lub w aplikacji mobilnej InPost.

Na odbiór masz 48 godzin od momentu otrzymania powiadomienia. Jeśli nie masz czasu, poproś kogoś zaufanego, by zrobił to za Ciebie!

Szczegółowe informacje dotyczące usługi InPost znajdziesz tutaj.

Jeżeli Twoje zamówienie zostanie wysłane na adres domowy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, istnieje możliwość późniejszego przekierowania do urządzenia Paczkomat InPost, PaczkoPunktu lub na inny adres na tej samej ulicy

 

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz po prostu kliknąć na 'Zapomniałeś hasła?' na ekranie logowania. Należy wówczas wpisać swój adres e-mail i nacisnąć przycisk 'Wyślij łącze do resetowania', aby otrzymać e-mail z linkiem (prosimy zwróć uwagę: może zająć trochę czasu, zanim ten e-mail do Ciebie dotrze i może pojawić się on w folderze spam/ inne). Prosimy pamiętaj, że link jest aktywny tylko przez 3 godziny i może być użyty tylko raz. Kliknij na link w e-mailu resetującym, gdy go otrzymasz. Znajdziesz tam prośbę o wprowadzenie nowego hasła. Następnie możesz użyć nowego hasła, aby zalogować się na swoje konto.

Jeżeli nadal pamiętasz hasło, ale po prostu chcesz je zmienić, możesz to zrobić na swoim koncie, wystarczy kliknąć "Edytuj", aby dokonać zmiany.

  1. Moje dane

W tym punkcie menu masz możliwość zmiany imienia/nazwiska, adresu e-mail oraz hasła. Możesz również zapisać swój numer telefonu, aby kurier miał możliwość się z Tobą skontaktować.

Aby zmienić lub dopisać wybrane dane, kliknij na pole, które ma zostać zapisane.

Wpisz swoje dane.

Następnie kliknij na przycisk Zapisz, aby wprowadzone dane zostały zapisane.

Zmiana adresu e-mail?

Kiedy poprosisz o zmianę adresu e-mail, wyślemy Ci wiadomość na Twój stary adres e-mail. Znajdziesz tam link, pod którym możesz potwierdzić, że to właśnie Twoja prośba o zmianę danych. Jeśli otrzymasz ten e-mail, ale nie od Ciebie otrzymaliśmy prośbę o zmianę adresu e-mail, postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w e-mailu.

Uwaga: otrzymanie wiadomości może potrwać do 3 godzin. Pamiętaj również, aby sprawdzić folder spam. Link jest aktywny przez 3 godziny. Jeśli stracił ważność, proszę poproś o nowy link na swoim koncie.

Moje konto

W zakładce Moje konto masz możliwość wglądu do swoich bieżących i zrealizowanych zamówień, jak również utworzenia bądź zmiany swoich danych. W tym punkcie menu możesz również zarządzać swoimi kartami upominkowymi oraz newsletterami. Na wszelkie pytania chętnie odpowiedzą pracownicy naszego Biura Obsługi Klienta.

Kliknij na zakładkę Moje konto i zaloguj się za pomocą swojego adresu e-mail oraz hasła.

Gdy znajdziesz się już w koncie użytkownika, po lewej stronie znajdziesz menu Moje konto, z którego możesz wybierać interesujące Cię sekcje.

Jak mogę usunąć moje konto użytkownika?

Jeżeli chcesz usunąć swoje konto, prosimy o przkeazanie takiej informacji na mail [email protected].

Abyśmy mogli usunąć konto, muszą być spełnione następujące warunki:

  • Nie ma żadnych otwartych planowych należności
  • Nie ma żadnych zwrotów w toku ani planowanych
  • Nie ma dodatniego salda na karcie podarunkowej na koncie
  • Żadne z zamówień nie jest obecnie w trakcie dostawy

Jeśli Twoje konto nie spełnia powyższych warunków, nie możemy go usunąć w trybie natychmiastowym. Jeśli to możliwe, rozwiąż wszystkie otwarte sprawy. W przypadku otwartych zwrotów oraz zamówień w trakcie dostawy prosimy o cierpliwość. W przypadku zamówienia złożonego mniej niż 14 dni temu konto zostanie usunięte po upływie terminu zwrotu.

Rejestracja

Jak się zarejestrować?

1. W pasku znajdującym się w prawym górnym rogu strony należy kliknąć na szare pole "Jesteś nowym klientem? Przejdź dalej". Znajduje się tuż pod przyciskiem Zaloguj się.

2. Wypełnij  wszystkie pola oznaczone *(gwiazdką). W polu "Hasło" należy utworzyć swoje hasło. Aby hasło było bezpieczne, powinno składać się przynajmniej z 6 znaków, w tym znaków specjalnych, liczb oraz wielkich i małych liter. Zapamiętaj hasło oraz podany adres e-mail, ponieważ będą one potrzebne przy kolejnych logowaniach.

3. Potwierdź dane, klikając na przycisk Zarejestruj się, który przekieruje Cię do Twojego konta użytkownika. Tu możesz w każdej chwili sprawdzić, skorygować bądź uzupełnić swoje dane, np. dodać numer telefonu, bardzo przydatny przy sprawnych odbiorach bądź zwrotach zamówień.

 Rezygnacja subskrypcji newslettera

Użytkownik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z usługi Newslettera. Żądanie takie powinno zostać zgłoszone Administratorowi np. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub pisemnie na adres: ul. Trudna 13, 32-700 Bochnia (piętro I). Wzór oświadczenia o rezygnacji z usługi Newslettera stanowi załącznik do niniejszego regulaminu – przy czym posługiwanie się nim nie jest konieczne.

Otrzymujesz od nas wiadomości mimo braku subskrypcji?
Wysłane przez nas wiadomości w tym przypadku nie są newsletterem, tylko zapytaniem o opinię produktów zakupionych w ostatnim zamówieniu.

Oznaczasz wiadomości z newslettera jako SPAM?
W tej sytuacji bardzo możliwe, że inne wiadomości od nas (np. e-maile do zamówienia) nie będą odbierane przez Twoją pocztę prawidłowo.

Newsletter

Nasz newsletter to przesyłane drogą e-mailową najświeższe informacje na temat mody i trendów oraz dostęp do zniżek i promocji. Z newsletterów możesz się dowiedzieć wszystkiego o nowych markach, modelach, kategoriach produktów. Zamawiając newsletter StyLoveGifts będziesz zawsze na czasie z naszymi specjalnymi ofertami.

Możesz subskrybować nasz newsletter w punkcie menu Moje newslettery. W tym samym punkcie możesz również zrezygnować z subskrypcji newslettera oraz wszelkich innych e-maili reklamowych.

Jakie są korzyści?

  • Nowości i trendy
    Będziemy Cię regularnie informować o nowościach
  • Wyprzedaże
    Jako pierwszy dowiesz się o akcjach rabatowych i będziesz mógł skorzystać z aktualnych ofert, zanim zrobią to inni.
  • Kupony rabatowe
    Masz możliwość skorzystania z kuponów rabatowych i promocji dostępnych wyłącznie dla odbiorców newslettera.

·Subskrypcja newslettera

  • Aby zapisać się na newsletter, przejdź na dół strony głównej następnie wpisz swój adres e-mail i kliknij zapisz.
  • Subskrypcja poprzez konto użytkownika lub w trakcie rejestracji umożliwia nam wysyłanie newslettera dopasowanego do Twoich upodobań.

·Co należy wiedzieć o wiadomościach phishingowych

  • Niestety, oszustwa e-mailowe to poważny problem, który czasami dotyka również nas. Znane jako ataki phishingowe, w tych wiadomościach e-mail oszuści podszywają się pod zaufane podmioty, często wykorzystując elementy takie jak logo firmy i znajomy układ, aby nakłonić użytkowników do udostępnienia poufnych informacji lub podjęcia szkodliwych działań. Mogą one na przykład przybierać formę fałszywych wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia i przypomnieniem o płatności.
  • NIGDY nie odwiedzaj żadnych linków ani nie otwieraj żadnych załączonych plików w wiadomościach e-mail, które wyglądają podejrzanie.
  • Rzeczy, na które należy zwrócić uwagę:
  • Błędy ortograficzne lub niespójności gramatyczne; te wiadomości e-mail są zazwyczaj generowane automatycznie lub źle przetłumaczone.
  • Adres nadawcy. Powinien on być zgodny z domeną firmy lub podmiotu, który rzekomo reprezentuje.
  • Jak się do Ciebie zwracają. Na przykład w StyLoveGifts zawsze używamy imienia użytkownika (np. „Witaj Julian”). Jeśli jest napisane „Drogi użytkowniku/kliencie”, nabierz podejrzeń!
  • Ponadto, przed kliknięciem jakichkolwiek linków w celu udostępnienia jakichkolwiek informacji, możesz zalogować się do oficjalnej aplikacji lub strony internetowej firmy lub usługi, za którą się podają, i najpierw sprawdzić powiadomienia.
  • Czy podejrzewasz, że oszuści mogli wejść w posiadanie Twoich danych osobowych?
  • Zalecamy jak najszybszą zmianę hasła. Aby to zrobić, przejdź do „Moje dane” w zakładce konta klienta. Sprawdź również dane dostępu do innych ważnych kont (np. bankowości internetowej) i zmień je w razie potrzeby.
  • Jeśli masz inne pytania dotyczące phishingu, skontaktuj się z nami, a chętnie pomożemy.

·Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

  • Dokładne informacje dotyczące rozmiaru danego produktu można znaleźć bezpośrednio na jego stronie.
  • Prosimy pamiętać, że jest to jedynie porada. Rozmiary i wymiary mogą różnić się w zależności od producenta, marki i fasonu.

 

Nasze marki

Funny Case
LockTel
Accessories_4you
CaseON
CuteCases
CuteCups
ekubeczek
FEsT
Foto Designe
FUNANDSTYLE
iron_glass
Plaka_TY
StyleCouture
TabPrint
WOG
swiatetui360

Formularz kontaktowy