[email protected]
+48 574 304 204
Darmowa wysyłka od 200zł
30 dni na darmowy zwrot
StyloveGifts - Koszulki z nadrukiem | Personalizowane prezenty
Projektuj Kupuj O nas Blog

Produkty

Brak wyników

Tagi

Brak wyników

Kategorie

Brak wyników

Zmień
Kolor

Widoki

Widok
Dodaj

Projektujesz .
Nie wszystko jest możliwe w tej technice znakowania. Jeśli potrzebujesz więcej możliwości, zmień na druk cyfrowy.

Tekst

Rozmiar

Cena za sztukę Cena za komplet

0PLN
- +
Dodaj do koszyka
Wysyłka już w 48 godzin
Bezpłatna wysyłka od 200 zł
Wyprodukowane w Polsce
Drogi Użytkowniku, cieszymy się, że korzystasz z naszej strony w wersji mobilnej i życzymy powodzenia w projektowaniu na tym urządzeniu. Pamietaj proszę, że w wersji deskopowej może być dla ciebie o wiele wygodniej!

Oceń produkt

4.9 / 5 (174opinii)

 

Bluza męska z Twoim własnym nadrukiem

Bluza męska z własnym nadrukiem to must-have dla każdego, kto ceni sobie oryginalny styl i komfort noszenia. Wykonana z miękkiej, oddychającej bawełny, gwarantuje wygodę na co dzień – idealna na spacer, trening czy spotkanie z przyjaciółmi. Co wyróżnia tę bluzę? Możliwość zaprojektowania własnego nadruku! Stwórz unikalny wzór, dodaj ulubiony cytat, grafikę lub logo, które najlepiej odzwierciedlą Twój charakter i pasje. Bluza ma klasyczny, luźny krój, dzięki czemu świetnie pasuje do casualowych i sportowych stylizacji. Nadruk jest trwały, a kolory intensywne, nawet po wielu praniach. Z tą bluzą możesz nosić swoje pomysły na co dzień i zawsze wyróżniać się w tłumie!

Idealny pomysł na:

  • Bluza mikołajkowa
  • Bluza z logo firmy
  • Bluza na walentynki
  • Bluza z Twoim zdjęciem
  • Bluza dla pracownika

Wrzuciłem do kreatora obrazek z tłem. Czy zostanie ono usunięte?

Czarne tło na czarnej koszulce, białe tło na białej koszulce etc.

Jeżeli otrzymujemy grafikę z tłem zbliżonym do odcienia koszulki, to większości przypadków zostaje ono usunięte. Mówiąc inaczej, jeżeli otrzymamy zdjęcie białego kwadratu z czarnym tłem, które ma zostać wydrukowane na czarnej koszulce, to wydrukowany zostanie jedynie biały kwadrat.

Usuwanie tła o innym kolorze niż kolor koszulki.

Jeżeli tło grafiki jest inne niż kolor koszulki, to nie usuwamy go. Jeżeli chcą Państwo, aby zostało ono usunięte, to prosimy o napisanie tego w uwagach. Należy pamiętać jednak, że robimy to tylko w przypadku nieskomplikowanych grafik (jednolite, wyraźnie odgraniczone tło, bez przejść tonalnych).

Najlepsza metodą na uniknięcie wszelkich nieporuzmień, jest wcześniejsze obrobienie pliku w programie graficznym.

Wgrałem grafikę w dobrej jakości, dlaczego w kreatorze jest ona rozpikselowana?

Grafika, którą umieszczasz w projekcie, jest automatycznie zapisywana w naszym systemie w momencie złożenia zamówienia. Natomiast obrazek, jaki wyświetla się w kreatorze na wizualizacji, został wcześniej skompresowany, tak aby przyspieszyć działanie samej strony. Dlatego jego jakość w podglądzie może sprawiać wrażenie nieodpowiedniej lub pogorszonej, nie ma to jednak wpływu na jakość samego nadruku, ponieważ jest on wykonywany z pliku pierwotnego.

Posiadam zdjęcie pewnego nadruku. Czy wydrukujecie mi taki?

Niestety, ale nie. Nie zajmujemy się odtwarzaniem grafik klientów czy indywidualnym projektowaniem nadruków od podstaw. Jedyny wyjątek stanowi odtworzenie prostych grafik dla zamówień powyżej 20 sztuk. W takim przypadku prosimy o maila na adres [email protected], na który proszę wysłać wzór, a my odpowiemy, czy jest on wystarczająco prosty do reprodukowania. 

Oczywiście istnieje także opcja wydrukowania bezpośrednio ze zdjęcia, aczkolwiek z doświadczenia wiemy, że takie realizacje nie wychodzą najlepiej.

Zamówiłem/am zły rozmiar. Czy istnieje możliwość wymiany na nowy rozmiar?

Niestety, ale ze względu na to, że każde zamówienie jest indywidualne, nie możemy przyjąć takiego zwrotu. W związku z tym, zachęcamy do dokładnego zapoznania się tabelką, która występuje w każdym produkcie z wariantami rozmiarów.

Jest to możliwe jedynie w przypadku, gdzie otrzymali Państwo inny rozmiar od zamawianego. Wtedy przysługuje prawo do reklamacji.

Odbiór i wysyłka:
 
Odbiór osobisty: 0 zł (Wrocław ul. Gen. R. Traugutta 135/1A)
Poczta Polska: 15 zł (1-3 dni robocze)
Paczkomat: 15 zł (1-3 dni robocze)
Kurier InPost: 17 zł (1-3 dni robocze)
Kurier UPS: 20 pln (1 dzień roboczy)
 
Wysyłka za granicę:
Poczta polska zagranica (DE/CZ/SK) 3-5 dni robocze - 60 zł
Poczta polska zagranica (FR/NL/IRL) 3-5 dni robocze - 75 zł
Poczta polska zagranica (ES/IT/CH/DK/S) 3-6 dni robocze - 90 zł
 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Przybliżony czas realizacji każdego zamówienia, jest podany w opisie produktu. W przypadku produktów, które są na magazynie, średnio wynosi on od 3 do 5 dni roboczych, od momentu zaksięgowania wpłaty. Jeżeli produktu nie ma na magazynie i czekamy na jego dostawę, czas ten wydłuża się do 5-8 dni roboczych.
Pamiętajmy, że jest to tylko czas realizacji znakowania, należy doliczyć jeszcze 1-3 dni robocze w zależności od rodzaju wysyłki.

Zamówienie zostało zrealizowane, gdzie znajdę numer do śledzenia przesyłki ?

W przypadku zrealizowanego i wysłanego zamówienia system na podany w zamówieniu e-mail wysyła informację z nr przesyłki.
Strony, na których można śledzić przesyłkę:

Złożyłam/em dzisiaj zamówienie, czy będzie już dziś do odbioru w sklepie?

Nasza produkcja znajduje się poza Wrocławiem, dlatego jest to niemożliwe. Wszystkie zamówienia z odbiorem własnym, są zbiorczo wysyłane każdego dnia kurierem i docierają na sklep w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu zrealizowania. 

Jakie formy płatności są dostępne w sklepie StyLoveGifts.pl?

W naszym sklepie są dostępne trzy rodzaje płatności:
- szybki przelew PayU
- płatność przez PayPal
- tradycyjny przelew (najdłuższy czas oczekiwania na zaksięgowanie płatności)

Nieopłacone zamówienia są anulowane pod koniec każdego miesiąca.

Jak kształtują się ceny w kreatorze i od czego zależą?

Każdy z naszych produktów ma określoną cenę widoczną w dolnej części okna edycyjnego po prawej stronie Cena początkowa, to cena za sam produkt bez nadruku. W zależności od wyboru rodzaju nadruku oraz jego wielkości, cena ta będzie się zmieniać na bieżąco. Podana cena jest ceną brutto.

 

Czy istnieje możliwość płatności przy odbiorze?

Niestety, ale nie. Każde zamówienie jest realizowane dopiero od momentu zaksięgowania wpłaty. Jest to spowodowane tym, że wykonujemy usługę indywidualnego znakowania i tak naprawdę każdy produkt jest robiony na zamówienie.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a